سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود در آن سوی حسین علیزاده

آلبوم « در آن سوی.. » اثر جدید حسین علیزاده متشر شد | دموی آلبوم


 

 


برچسب ها : حسین علیزاده


مجله موسیقی ایرانیان - ابراهیم مولائی : آلبوم « در آن سوی.. » اثر جدید حسین علیزاده با 15 قطعه که موسیقی متن فیلمی مستند در مورد واقعه‌ی حلبچه است منتشر شد. این آلبوم با اجرای « گروه هم آوایان و نوازندگان ارکستر سمفونیک» و با آوای «پروین نمازی» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده منتشر شده است .


 


این آلبوم توسط شرکت فرهنگی - هنری آوای خورشید به بازار عرضه شده است .


دموی این آلبوم را از اینجا دانلود کنید


تکنوازی :  رضا عسگرزاده، صبا علیزاده و نیما علیزاده 


صدابرداری و میکس : رضا عسگرزاده


«در آن سوی...» حسین علیزاده




  




 


 


آلبوم جدید حسین علیزاده با نام «در آن سوی...» راهی بازار موسیقی شد. آلبوم این آهنگساز و نوازنده‌ی تار و سه‌تار از 15 قطعه تشکیل می‌شود و با اجرای « گروه هم آوایان و نوازندگان ارکستر سمفونیک» و با آوای «پروین نمازی» منتشر شده است.


در این آلبوم که استاد حسین علیزاده آهنگسازی آن را بر عهده دارد، رضا عسگرزاده، صبا علیزاده و نیما علیزاده تک‌نوازی کرده‌اند.


 


در این آلبوم قطعات «هاوار، هاوار»، «صبح»، «گمشده»، «زندگی»، «ویرانی»، «در آن سوی»، «دوباره زندگی»، «بازگشت»، «شب شوم»، «مرثیه»، «صبح»، «گمشده»، «هاوار، هاوار»، «قطعه‌ی ابدیت»(قطعه‌ی آزاد)» و «عروج» (موسیقی تئاتر مهمانسرای دو دنیا) به آهنگسازی حسین علیزاده قرار دارد.


حسین علیزاده در معرفی آلبوم «در آن سوی ...» که در تابستان 1388 نوشته؛ آورده است:«تاریخ گویای زندگی کدام دسته از انسان‌هاست؟ آیا تا به‌حال شرحی بر حال‌واحوال انسان‌های گمنام در آن بوده است؟ و شاید هم ظرف تاریخ گنجایش آن همه درد و رنج را نداشته است و هنر که گویای سرگذشت دوران‌های مختلف زندگی انسان‌هاست، اگر شرح حال همه آنها در آن نقش می‌بست، با چه زبانی سخن می‌گفت؟ تصاویر تکان‌دهنده نسل‌کشی در کردستان عراق و شنیدن حرف‌های باشکوه زنان کُرد که از درد، رنج، امید و انتظار می‌گفتند فراتر از مفاهیمی که در تاریخ شنیده و خوانده شده است می‌رود.


درد و رنجی که در هیچ یک از صفحات تاریخ به‌طور واقعی دیده نشده است، تابه‌حال انسانی را ندیده بودم که کوهی از غم باشد اما فقط به امید داشتن امید زندگی کند. هر روز چشم در راه، به انتظار کسانی باشد که باز نخواهند گشت. گویی عشق برایشان نه در وصل که در هجران است.»



 


پیشنهاد می کنیم این آلبوم را به صورت نسخه اصلی از طریق فروشگاه های معتبر عرصه محصولات فرهنگی و هنری در سراسر ایران تهیه کنید .