سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر نداره

دانلود فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر نداره




” کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره”  داستان تراژیک دختر و پسر جوان موسیقی‌دانی است که تلاش زیادی برای تشکیل یک گروه موسیقی زیرزمینی، خروج از کشور و اجرای کنسرت در اروپا می‌کنند، اما موانع زیادی بر سر راه آنها وجود دارد ?.


این فیلم ساخته بهمن قبادی وبا بازی حامد بهداد است که جوایز زیادی در جشنواره های بین المللی کسب کرده ولی متاسفانه هنوز در داخل کشور اجازه اکران پیدا نکرده است.








کسی از گربه های ایرانی خبر نداره…! “Nobody knows about Persian cats “ با فیلمنامه مشترکی از بهمن قبادی، حسین.م آبکنار، رکسانا صابری و بدون مجوز و زیر زمینی ساخته شده. نگار شقاقی، حامد بهداد، اشکان کوشانفر، بابک میرزاخانی و سروش لشکری (هیچکس) و چند تا از موزیسن های زیر زمینی رپ و راک ایرانی از بازیگران این فیلمند.


خلاصه داستان فیلم :
«دختر و پسر جوانی بعد از آزادی از زندان، برای جمع کردن یک گروه جدیدِ موزیک، به قلب تهران می‎زنند و سفری زیرزمینی را شروع می‎کنند تا تک تک افراد بندشان را از میان گروه‎های مخفی زیرزمینی پیدا کنند. آنها می‎خواهند از ایران بروند تا خودشان را به فستیوالی در لندن و پاریس برسانند اما بیشترشان بری رفتن از ایران نه پولی دارند و نه پاسپورتی. جوان دیگری تلاش می‎کند تا برایشان پاسپورت جعلی جور کند و قبل از رفتن‎شان ترتیب کنسرتی مخفی را در تهران بدهد و …»



دانلود قسمت اول – لینک مستقیم


دانلود قسمت دوم – لینک مستقیم



**********


قسمت اول لینک غیر مستقیم


قسمت دوم لینک غیر مستقیم





 


 


< type="text/java">




برچسب‌هاNobody knows about Persian cats, فیلم با بازی سروش هیچکس, نگار شقاقی, اشکان کوشانفر, بابک میرزاخانی, حامد بهداد, دانلود فیلم, دانلود فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر نداره, دانلود فیلم بهمن قبادی, دانلود فیلم با لینک مستقیم, سروش لشکری